معرفی:       هفدهمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر کارتاژ کشور جمهوری تونس 16 تا 24 اکتبر 2015 برگزار می‌شود. به گزارش سایت ایران تئاتر، این جشنواره که هفدهمین دوره برگ
پیشنهاد نمایشنامه برای هفدهمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر کارتاژ کشور تونس

معرفی:

 

 

 

هفدهمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر کارتاژ کشور جمهوری تونس 16 تا 24 اکتبر 2015 برگزار می‌شود.

به گزارش سایت ایران تئاتر، این جشنواره که هفدهمین دوره برگزاری خود را پشت سر می‌گذارد از 16 تا 24 اکتبر برابر با 24 مهر تا دوم آبان‌ماه سال جاری در کشور تونس برگزار می‌شود.

بر اساس این فراخوان، علاقمندان به شرکت در این رویداد هنری می‌توانند درخواست خود را همراه با معرفی‌نامه گروه، رزومه نویسنده، کارگردان و بازیگران، خلاصه نمایشنامه و دیدگاه فنی و کارگردانی، عکس‌های فوتوگرافی از کار پیشنهادی، کارت فنی اجرا، گواهی تاریخ اولین نمایش تئاتر منتخب و مکان تنظیم آن، ثبت سمعی و بصری اجرا، زیرنویس ترجمه شده به زبان‌های انگلیسی و فرانسه، فایل رسانه‌ای  به این جشنواره ارائه دهند.

گفتنی‌است، اولین نمایش کارهای منتخب بایستی بعد از پانزدهمین دوره باشد. همچنین فایل‌ها از تاریخ نشر این آگهی تا تاریخ 15 ژوئن 2015 پذیرفته می‌شوند.

علاقمندان می توانند از طریق شماره تماس جشنواره +21671902772/71902386، فکس:21671902387 و ایمیل: j.t.carthage.contact@gmail.com  اطلاعات بیشتر را کسب نمایند.

 

 

 


پیشنهاد نمایشنامه برای این جشنواره:

 

 

ابتدایی امر لازم میدونم نکته ای رو عرض کنم

در جشنواره های بین المللی بزرگ ترین مشکلی که هست مشکل زبان هست و برای حل این مشکل یا باید متن رو به زبان مورد نظر ترجمه کرد یا زیر نویس کرد یا متن های انتخاب کرد که بدون کلام باشه و متکی باشه روی بدن بازیگران

حال با در نظر گرفتن این نکته چند تا نمایشنامه برای این جشنواره پیشنهاد میکنیم

 

 

1. مصاحبه (محمد رحمانیان)


2. رقص روی لیوانها (امیررضا کوهستانی)

 

3. دیر راهبان (چرمشیر)

 

4. در مصر برف نمیبارد (چرمشیر)

 

5. آزادی مخملی یا بهار بدون خورشید (امیر شهبازنژند- عیسی احمدی)

 

6. ژاندارک در آتش (محمد رحمانیان) برای دریافت متن باشماره 09362668432 تماس بگیرید

بازدید : 440
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش


قالب وبلاگ